Új név és izgalmas cégforma vár ránk a magyarok egyik legkedveltebb divatmárkájánál!

Fedezd fel a hazai ingatlanpiac legkiemelkedőbb üzleti és networking eseményét! Idén már a 21. alkalommal várunk minden érdeklődőt!
A spanyol vállalat nem csupán a nevét újítja meg, hanem székhelyét is átköltözteti a frissen elkészült Mango Campusba. Az új központ a Carrer Via Augusta 10 szám alatt helyezkedik el, mindössze pár lépésnyire az előző helyszíntől. A cég vezetése hangsúlyozza, hogy ez a lépés kulcsfontosságú a konszolidáció, a fenntarthatóság és az irányítási átláthatóság érdekében.
"A Mango Campus projekt stratégiai jelentőségű a vállalat számára", olvasható a közleményben, mivel egy helyre összpontosítja a Mango működését. A központ 2027-ben jelentős bővítésen megy keresztül: a két fő épülethez további két modult adnak hozzá. A teljes kampusz komplexum végül 53 000 négyzetmétert fog lefedni, és több mint 2400 alkalmazottnak biztosít majd helyet.
A fizikai helyszín megváltoztatása mellett a vállalat jogi struktúrájában is jelentős átalakulásokra kerül sor.
A Mango hivatalos neve mostantól Mango MNG, S.A. lesz, és ezzel párhuzamosan a vállalat jogi formáját is megváltoztatja: a korlátolt felelősségű társaságból nyilvánosan működő részvénytársasággá alakul át.
A változtatás a kormány szigorúbb átláthatósági és felügyeleti követelményei miatt történik, de a Mango szerint az új struktúra átláthatóbbá teszi majd a kapcsolatokat az érdekeltekkel - az ügyfelektől a kormányokig.
"A vállalat által elért méret, mind a bevétel, mind a munkahelyteremtés tekintetében, valamint a vállalatirányítási modell megerősítése és konszolidálása egy olyan igazgatótanáccsal, amely akár öt független igazgatót is magában foglal, nagyrészt magyarázza ennek a vállalati változásnak a megfelelőségét", nyilatkozta Eugenia Jover, a Mango jogi osztályának igazgatója és az igazgatótanács titkára.
A Mangót 1984-ben alapították Barcelonában, és 2024-ben több mint 3,3 milliárd eurós bevételt ért el. Ennek a bevételnek több mint egyharmada online értékesítésből származott. A márka több mint 120 országban van jelen, többek között Magyarországon is.