Mit szólnátok hozzá, ha Budáról is közvetlen BKK buszjáratot indítanának a reptérre?
15 éves diáklány lövöldözött egy keresztény iskolában - Hátborzongató jelre hívták fel a figyelmet egy róla készült képen...
A civil szervezet érvelése szerint a 100E repülőtéri járat rendkívüli népszerűségnek örvend, ezért javasolják, hogy a járatot egész éjjel, tízpercenként üzemeltessék. Ez a lépés figyelembe veszi, hogy a legtöbb repülőjárat késő estig érkezik, valamint a hajnali indulások igényeit is kielégíti.
A költséges taxi szolgáltatások helyett számos utas számára kínál közvetlen és gyors közlekedési lehetőséget, ráadásul a légitársaságok személyzete is gyakran feltűnik a járatokon. Ezek a járatok mindig telítettek, és évi több százmilliós nyereséget termelnek a BKK számára, még akkor is, ha a reptér minden utas után fejpénzt szed be, és további személyzetet is szükséges biztosítani – emelték ki a szakértők.
Ahogyan korábban említették, a Móricz Zsigmond körtér ideális kiindulópontként szolgálhat, mivel Buda belvárosához közel helyezkedik el, ráadásul rendelkezik egy jól működő buszvégállomással, amely lehetőséget biztosít a fordulásra. További ajánlott megállóhelyek közé tartozik az Egyetemváros (a Petőfi híd budai hídfőjénél), a Boráros tér, valamint a Corvin negyed M és a Népliget M. Érdemes megemlíteni, hogy a 100E járat ezeken a helyeken nem áll meg, mivel gyakran megtelik, azonban mindkét helyszín kiváló lehetőségeket kínálna a megállásra.
Kezdetben egy fél órás követési idővel indíthatnánk el a járatot, majd a 100E járat tapasztalatai alapján fokozatosan növelhetnénk a gyakoriságot, igény szerint. A megtett távolság, a menetidő és a megállási idő is hasonlóan alakulna, mint a 100E esetében.
A Fővárosi Közgyűlés közlekedési bizottságának hétfői ülésén heves vita bontakozott ki Vitézy, a bizottság elnöke, és a BKK vezetője között. A BKK képviselője azt állította, hogy a tervezett hosszabb járat bevezetése 500 millió forint bevételkiesést okozna, ami a járat veszteségessé válását vonná maga után.