Furcsa banki levonások: Mi rejlik a háttérben?


Több olvasónk tapasztalta, hogy szokatlan és eddig ismeretlen SMS-üzenetek érkeztek bankjuktól. Utánajártunk a jelenség okának, és fény derült arra, hogy mi áll a fura banki levonások mögött, valamint hogy a K&H esetlegesen érintett-e a dologban.

Banki levonások érkeztek olvasónk telefonjára helyesbítés címén. Mivel nem voltak kiugróan magas összegek, az elsőre még legyintett is, a második, majd a harmadik és a többi megérkezésekor azonban már gyanút fogott, s online bankjában is ellenőrizte, tényleg bankja, a K&H vonja le ezeket a tételeket. Ott is megtalálta ezeket, így nem ment reklamálni, viszont máig nem érti, mik is ezek a levonások. K&H hiba áll-e a háttérben vagy valami más? Erre volt kíváncsi.

Banki levonások több különböző időpontban történő végrehajtása.

Olvasónk megmutatta telefonján, hogy mikor és mennyit vontak le tőle terhelés helyesbítés jogcímen:

Július 25-én, reggel 8 órakor, pontosan 901 forintot.

Július 25-én, pontosan 11:30-kor, egy 1325 forintos összeg került átadásra.

Július 25-én, pontosan 14 óra 13 perckor, 1100 forintot utaltam.

Augusztus 6-án, pontosan 17:34-kor, 1320 forintot utaltam át.

Augusztus 7-én, pontosan 10 óra 14 perckor, 1485 forintot utaltam.

* augusztus 7-én 17.08-kor 1210 forintot emeltek le a számlájáról.

- szögezte le olvasónk,aki nagyon kíváncsi a K&H magyarázatára.

Íme a bank válasza!

A K&H Bank tájékoztatása szerint a Világgazdaság számára, technikai problémák miatt 2025 februárja és májusa között nem számolták fel az ügyfeleknek a Mobilinfo szolgáltatás díját. Az elmaradt díjak rendezése a következő hónapokban ütemezetten fog megtörténni. Az első összevont terhelést június végén hajtották végre, ezt követően pedig szeptember végéig havonta fognak terhelni. A gazdasági napilap érdeklődésére a bank azt is megerősítette, hogy értesítették azokat az ügyfeleket, akiknél a Mobilinfo szolgáltatás utólagos díjterhelése meghaladta az 1000 forintot. Azok az ügyfelek, akiknél ez az összeg alatta maradt, nem kaptak külön értesítést a K&H-tól.

K&H hiba: ha bármi gondja van, itt tud reklamálni

A K&H ügyfélszolgálata éjjel-nappal a rendelkezésedre áll, és elérhetőségeik mindig könnyen hozzáférhetőek ezen a platformon.

Az ingyenes készpénzfelvétel csapdái: Amit érdemes tudni Az ingyenes készpénzfelvétel vonzó lehetőségnek tűnik a banki szolgáltatások világában, de nem árt óvatosnak lenni, hiszen számos rejtett buktatóval találkozhatunk. Először is, érdemes alaposan átnézni a bankok által kínált feltételeket, mivel sok esetben az "ingyenesség" csak bizonyos korlátok között érvényes. Például, ha egy adott ATM-nél szeretnénk felvenni készpénzt, lehet, hogy csak korlátozott havidíj melletti lehetőségek között választhatunk. Továbbá, ne feledkezzünk meg a külföldi készpénzfelvételről sem, ahol a bankok gyakran magasabb díjakat számítanak fel, még akkor is, ha a hazai ATM-eknél ingyenesen vehetjük fel a pénzt. Az árfolyamok is jelentős eltéréseket mutathatnak, ezért érdemes előre tájékozódni. Végül, figyeljünk a biztonságra is: a készpénzfelvétel során könnyen válhatunk csalások áldozatává, ha nem vagyunk elég körültekintőek. Az ingyenes lehetőségek csábítóak, de mindig tartsuk szem előtt a potenciális buktatókat!

Magyarországon ingyenes készpénzfelvételi lehetőségek vannak, ám jó tisztában lenni a feltételekkel és a buktatókkal; így elkerülhetjük a rejtett költségeket. Korábbi cikkünkben ezeket gyűjtöttük egybe.

Related posts